Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Έξω, έξω...θα' μαι ολιγαρκής!


Σόλων: ...θα πρέπει να είμαστε λίγο κύριοι...
λίγο κοσμικοί...
Λουκάς: Ναι, ναι, τακτικονορμάλ...
"Περάστε παρακαλώ, καθίστε...
τι λέτε; σας παρακαλώ περάστε πρώτος...
και σας παρακαλώ...επισκέψεις τακτικές...
Σόλων: Γενικώς να προκαλούμε τον σεβασμόν...
Λουκάς: Ναι, ναι, περάστε σας παρακαλώ...
μα τι λέτε...έχετε δίκιο...
δικαιότατον δίκαιο...
Σόλων: Γενικά να μην σε πάρουνε ότι είσαι κατωτέρας υποστάθμης...
Λουκάς: Κομψός...
Σόλων: Ύποπτος...καθώς πρέπει...
χαχαχαχαχα
Λουκάς: ΟΧΙ
Σόλων: Τι "όχι"
Λουκάς: ...όχι δεν μπαίνω...
δεν μπαίνω μεσ' το αυγό, σκάω...
Σόλων: Μωρό μου, έχει aircondition!
Λουκάς: Θέλω να βλέπω...
Σόλων: Έχει τηλεόραση!
Λουκάς: Ουρανό, δέντρα, 
Σόλων:Έχει!
Λουκάς: ...ψεύτικα!
Σόλων:  ψεύτικα, αληθινά, δεν ξέρω...πάντως έχει!
Λουκάς: Σόλων, θα μας χωράει και τους δυο το αυγό, ε;
Σόλων:  και τους δυο, μωρό μου; Όχι ο καθένας μας θα έχει από ένα αυγό, μόνος του! 
"Άνεσης"
Λουκάς: Μόνος;
Σόλων: Μόνος, μόνος!
Λουκάς: Όχι, Σόλων, μόνος...
δεν μπορώ μόνος...
δεν αντέχω μόνος, Σόλων...
Σε παρακαλώ, όχι μόνος Σόλων...όχι μόνος!
Σόλων: Μωρό μου...θέλεις να μην μπούμε;
Λουκάς: Να μη μπούμε!
Σόλων: Να βγούμε έξω;
Λουκάς: Έξω, ναι, έξω...
Σόλων: ...αλλά πρέπει να ξέρεις Λουκά, ότι έξω από το αυγό...
Λουκάς: ναι
Σόλων: δεν θα έχουμε ούτε πολυθρόνες με αφρολέχ, ούτε καφέ, ούτε ουίσκι, ούτε ψητό στα κάρβουνα, μωρό μου!
Λουκάς: Σόλων, Σόλων, θα' μαι ολιγαρκής...
Σόλων: ολιγαρκής πρέπει να' σαι! 
Λουκάς: από' δω και πέρα θα είμαι ολιγαρκής...
αλλά σε παρακαλώ, Σόλων, ΈΞΩ
Σόλων: έξω
Λουκάς: ΈΞΩ
Σόλων: Αφού, λοιπόν θέλεις...
έστω...
ΈΞΩ!!!!;;;
πηγή: Theodosia

Δεν υπάρχουν σχόλια: